مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 12:402023-10-25اجتماعي

فارس من| گلایه کارنامه سبزهای آزمون دبیری از آموزش و پرورش


حدود 6800 نفر از مخاطبان خبرگزاری فارس نیز با ثبت پویشی در سامانه فارس من با عنوان «درخواست تکمیل ظرفیت برای آزمون دبیری» خواستار برگزاری تکمیل ظرفیت آزمون دبیری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، نتایج آزمون استخدام دبیر و هنرآموز که 12 مرداد امسال(1402) برگزار شد، 26 مهر اعلام شد؛ در این آزمون 325 هزار و 698 نفر شامل 222 هزار و 141 زن و 103 هزار و 557 نفر ثبت نام کردند و قرار بود 22 هزار و 184 نفر پذیرفته شوند اما در نهایت بنا بر گفته معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش حدود 14 هزار نفر پذیرفته شدند.

  آموزش و پرورش قبل از آزمون دبیری، آزمون آموزگاری را برگزار کرده بود که نتایج آن هم زودتر از آزمون دبیری اعلام شد و چون در آن آزمون هم ظرفیت خالی باقی مانده بود، تکمیل ظرفیت اعلام کرد اما به رغم خالی بودن ظرفیت آزمون دبیری، خبری از تکمیل ظرفیت این آزمون نیست.

حدود 6800 نفر از مخاطبان خبرگزاری فارس نیز با ثبت پویشی در سامانه فارس من با عنوان درخواست تکمیل ظرفیت برای آزمون دبیری خواستار برگزاری تکمیل ظرفیت آزمون دبیری شدند.

* استفاده از نیروی کارمعین به جای تکمیل ظرفیت! آنچه باعث شده است تا کارنامه سبزهای آزمون دبیری یا همان پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت نسبت به آموزش و پرورش گلایه مند باشند، مدل اقدامی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| گلایه کارنامه سبزهای آزمون دبیری از آموزش و پرورش

فارس من| گلایه کارنامه سبزهای آزمون دبیری از آموزش و پرورش